Продавець Інтернет-магазин "Novida" розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
300 відгуків
+380 (99) 333-55-44
+380 (68) 333-55-44
ул. Смелянская 127, 18007, Черкаси, Україна
Кошик
Інтернет-магазин "Novida"

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ваші права та гарантії, як покупця є першочерговими. Повернення товару оформляється за погодженням з менеджерами за т. +380503695544, +380673695544. Всі товари, придбані в інтернет-маркеті "Novida", Ви можете легко та швидко повернути або обміняти, якщо: - Не має візуальних дефектів, механічних пошкоджень та слідів експлуатації: установки, подряпин, потертостей, тріщин; - Повністю укомплектований, упаковка не пошкоджена; - Має збережене заводське маркування. - Гроші повертаються після отримання товару та огляду комірником протягом 1–2 днів у спосіб, яким здійснювалася оплата. Як надіслати товар кур'єрською службою - Оформіть відправку за реквізитами: НОВА ПОШТА м. Черкаси 18 від. ФОП Биков А. О. +380506342033 - Оплата доставки – за рахунок відправника - Оголошена вартість – дорівнює вартості товару - Послуги «Зворотна доставка» та «Податковий платіж» слід скасувати. Хто охоплює транспортні витрати? - транспортні витрати на повернення товару на стороні покупця, вартість згідно з тарифами перевізника. - Якщо повернення провадиться з вини менеджера, то транспортні витрати за рахунок інтернет магазину. – Вартість послуг автосервісу не компенсується. Який порядок обробки рекламації (товарів неналежної якості)? – Повернутий товар передається на рекламацію постачальнику (виробнику), термін розгляду від 14 до 30 днів. – Якщо під час експертизи не підтверджується дефект, то товар повертається покупцю. - Якщо товар не підлягає ремонту, покупцю пропонується обміняти товар або оформити повернення коштів. - усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця. - Гроші повертаються протягом 1–7 днів після надання висновку експертизи у спосіб, яким здійснювалася оплата. Які товари можна повернути, а які ні? Всі товари в нашому магазині можна повернути, крім: - товари в аерозольній упаковці - трубна продукція, скло - електрообладнання та витратні матеріали (датчики, свічки, лампи, електронні блоки, олії, фільтри, рідини, автохімія та автокосметика)

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner